پنجشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۳ |۱۱ محرم ۱۴۴۶ | Jul 18, 2024
حجت الاسلام والمسلمین حجت گنابادی نژاد معاون فرهنگی زیارت

حوزه /حجت الاسلام و المسلمین گنابادی نژاد با اشاره به اینکه حمایت از مستضعفین هدف امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی است، گفت: کمیته امد اد با نگاه بلند امام شکل گرفت و امروز به یک جریان تأثیرگذار و الگو در جامعه اسلامی تبدیل شده است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین حجت گنابادی‌نژاد، معاون فرهنگی ، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی، امروز در مراسم رونمایی از دستاوردهای کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی در دولت سیزدهم در اردوگاه ثامن‌الائمه (ع) اظهار داشت: پیام بزرگ امام حسین (ع) در روز عاشورا مبارزه با ظالم و حمایت از مظلومان، محرومان و مستضعفان بوده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) با تکیه بر اندیشه امام حسین (ع) مبارزه با طاغوت را از سال ۴۲ آغاز کرد تا در ۲۲ بهمن ۵۷ به پیروزی رسید، ادامه داد: این در حالی است که متاسفانه رسانه های غربی و معاند در این 45 سال تلاش می کنند با تبلیغات خود، خدمت به محرومان و مستضعفان در ایران را رها کنیم و به حمایت از مستکبران و سرمایه داران بپردازیم.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه حمایت از مستضعفین هدف امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی است زیرا اندیشه انقلاب اسلامی برگرفته از منش امام حسین (ع) و حضرت علی (ع) است، خاطر نشان کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) با نگاه بلند امام خمینی (ره) شکل گرفت و امروز به یک جریان تأثیرگذار و الگو در جامعه اسلامی تبدیل شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات دولت سیزدهم و حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در حمایت از محرومان اشاره کرد و افزود: شهید رئیسی حامی محرومان بودند همان طورکه در دوران ریاست جمهوری و قبل از آن در زمان تولیت آستان قدس رضوی این گونه خدمت ادامه داشت.

وی اضافه کرد: در زمان تولیت آستان قدس رضوی با تاسیس معاونت امداد محرومان و مستضعفان به مساله حاشیه شهر و زیارت اولی‌ها پرداختند. در کمتر از سه سال ۷۰۰ هزار زیارت اولی به زیارت مشرف شدند، در همان سه سال بدون اینکه یک مدرسه به مدارس امام رضا (ع) اضافه شود، دانش‌آموزان مدارس رشد کردند.

حجت الاسلام و المسلمین گنابادی نژاد در ادامه به موفقیت ها و دستاوردهای کمیته امداد امام خمینی (ره) در توانمندسازی افراد تحت پوشش این مجموعه اشاره کرد و ادامه داد: در سال گذشته 14 هزار نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد توانمند شدند و در سال های وام های اشتغال از 300 میلیارد تومان به 2400 میلیارد تومان رسیده است لذا در دولت شهید رئیسی جریان امداد و توانمندسازی فعال بوده است.

در ادامه این مراسم با حضور مسئولان و مدیران کمیته امداد خمینی (ره) خراسان رضوی از دستاوردهای این نهاد در دولت سیزدهم رونمایی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha